Bejelentkezés

Regisztráció

Kategóriák

Hírlevél

GYIK


1. Szeretnék vásárolni egy terméket, de nem találom a honlapjukon, hogyan találhatom meg?

- Webáruházunk rendelkezik szabadszavas keresővel, így Ön bal oldalon ebbe a rubrikába beírva a keresett termék nevét, vagy esetleg szinonímáját, valószínűleg megtalálja a kérdéses terméket. Ezen kívül, termékeinket megpróbáltuk könnyen értelmezhető kategóriákba és alkategóriákba sorolni. Amennyiben mégsem találná meg a keresett terméket, úgy az elérhetőség menüpont alatt bátran írjon nekünk.

2. Hogyan tudok vásárolni a honlapjukon?

- Be kell regisztrálni a főoldalon található "REGISZTRÁCIÓ" segítségével. Utána a kívánt terméket a kosárba helyezve, megtekintheti annak tartalmát, és befejezheti, vagy folytathatja a vásárlást webáruházunkban.

3. Hogyan kapom meg az árut, amit rendeltem?

- A kosár tartalmának megtekintését követően, amennyiben nem szeretné folytatni a vásárlást, úgy a szállítás módját a megrendelés lezárásánál ki tudja választani, melyet az oldal alján kell majd megerősítenie. A szállítást a DPD, ill. az MPL futárszolgálatok, valamint a Magyar Posta végzik, illetve Gyöngyösön személyesen is átvehető előzetes egyeztetést követően.

4. Hogyan fizethetek a megrendelt termékekért?

- Megrendelt termékeit előre utalás mellett tudjuk Önnek biztosítani, erről emailben kap információkat a megrendelés leadásáat követően. Személyes átvétel esetén van lehetőség készpénzes fizetésre. Szeretnénk felhívni kedves vásárlóink figyelmét, hogy utánvételesen nem szállítunk - megértésüket köszönjük!